اسمس خنده دار تیر 92
SMS
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلتنگ روزگار
دنیای من بعد از تو
loveeee meee
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SMS و آدرس fatimasms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 12244
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
فاطمه

آرشيو وبلاگ
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 12:48 :: نويسنده : فاطمه

ﺗﻨﻬﺎ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﮎ ﺯﺍﻭﯾﻪ ﭘﺮﺗﺎﺏ ﺗﻮ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮎ ﺗﻮ angry biards ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺏ ﺍﺑﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺷﺪﻡ !!!


* * *



اگه اونی که هست و نیست می بود

و اونی که نیست و هست نبود

حال من اینطوری که هست نبود

و اونطوری که نیست می بود … :|


* * *


    مــا تو حمومون وان نداریم …

    وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

    خیلی کلاس داره لامصب …


* * *


یکی از پیچیده ترین آدرس دادنها , دادن نشونی درست محل خارش ب کسی ک داره پشتتو میخاره هستش :|


* * *


میگن اون دنیـا تک تک دیـوارهـا و مـبـل ها و فـرش ها و میزهایی
که بهشون دماغ مالیدی میان شهادت میدن !

حواستون باشه


* * *


“سُسش سُسسا” چیست ؟
رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !


* * *

دو نفر عاشق هم میشن. میرن پیاده روی



 ☻ ♥ ☻
 █/.█/
  .||. .||.

و میرن
.
.
.
.



 ☻ ♥ ☻
 █/.█/
  .||. .||.

و میرن
.
.
.
.

 ☻ ♥ ☻
 █/.█/
  .||. .||.


و یه عده فضول هم دنبالشون


* * *


دیشب زدم یه پشه رو نفله کردم از بس خون من تو رگاش بود..

حسی رو که به من دست داد به رستم موقع کشتن سهراب دست نداد. اصن یه وضییییی


* * *


قانون نانوشته ای از نیوتون :
ﺍﮔﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ ؛ ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﮐﻨﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ !


* * *

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم میگه نمره میخوای گفتم پَـــــ نَ پَــــــ... نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام


* * *


اعتراف میکنم

اون بچه مردمی که همیشه پدر مادرتون ازش تعریف میکنن

و بهتون سرکوفتشو میزنن، منم !

حلاااال کنید :))


* * *


بعضی وقتا مشکلات انقدر بزرگ میشن که “پدربزرگ” آدم درمیاد !


* * *


تو هر زمینه ای خر شدیم ، به جز “خرپولی” !





نظرات شما عزیزان:

shayan 16
ساعت13:57---3 تير 1392
...خیلی جالب لودن فاظی جون...ممنون...هندونه

مجید کینگ
ساعت22:07---2 تير 1392


niak
ساعت0:25---1 تير 1392
سلام عزیزم وبلاگه خوشگلی داری مرسی سر زدی بهم لینک شدی

sarvar0131
ساعت13:07---28 خرداد 1392
سلام خیلی باحالی.ههههههه..من تورو لینکت میخوام بکنم.تو هم بیا به من سر بزن و منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: